Oh, my God!

Grace este adorabila, stiti asta probabil. Mai toti avem our little Gracie. Asisderea si eu. Si o iubesc. Si ca parte a vietii noastre in comun, am decis sa petrecem sfarsitul acesta de saptamana la Londra. Ne-am luat bilete de avion, am rezervat un apartament superb, planuit vizite, intalniri, tot tacamul.

Doar ca, timpul e o unitate de masura complet altfel la femei. Asa ca... am pierdut avionul. Am facut sport, alergand pe langa aglomeratia tipic bucuresteana, de la Casa Presei pana la Baneasa. Am cautat variante alternative, niciuna acceptabila. Am avut picnicul nostru in Hyde Flight (caci Park era cam departe). Am cunoscut doua romance dragute care ne-au ajutat sa nu pierdem macar banii pe booking si am reprogramat. Am discutat cu niste englezi draguti care s-au oferit sa ne asigure companie (women, men , young students, whatever we like), caci am apelat alt numar.

Asa ca am revenit acasa, ne-am distrat si am baut vinul rosu pe care il luasem pentru prietenii britanici! Am avut un weekend londonez de vis! Cu porumbelul meu!

My Gracie are jumatate din defectele posibile, toate calitatile posibile. E o simpatica si o iubesc!




***

2 comments:

Anonymous | 6 April 2009 at 13:00

e groaznic cand pierzi un avion! simti ca ai ajuns la sfarsit. de tot..:)) asa ca e bine sa ai o adorabila grace..

Anonymous | 16 April 2009 at 00:41

Gracie1: I feel special, ... in a good way! :D

Next picnic it's in Hyde park and this is a promise;)

Post a Comment