cretinisme #1

unele cretinisme, pur si simplu, sunt fascinante.

cateva exemple cu care m-am/ma delectez din cand in cand: nikita la carpatos, oana zavoranu la dan diaconescu always in direct, c.v.tudor la dan diaconescu tot in direct, interviurile cu fotbalisti (de obicei pe youtube. nu ma uit la tv).

cretinisme de sezon: sms-iada pascala. tocami am aflat ca luminita sfintei sarbatori o sa imi aduca mese imbelsugate, caci...nu-i asa, doar suntem romani si trebuie sa ne ghiftuim bine!

cretinismele din retelele de networking sunt preferatele mele... rad cu pofta de fiecare data cand dau peste ele. si acestea sunt si motivul pentru am scris postul asta. este primul episod dintr-un nou soap opera: cretinisme din virtual reality. mai ales de pe romeo, caci acelea imi plac cel mai tare. iata cateva headlines pe afisul de azi:

  • "sper sa pot si eu purta macar o discutie interesanta pe aici " L., 19 ani (cu siguranta.multe discutii interesante. incepe cu "sal. c cauti?". e standardizat ISO )
  • "SALUT!SUNT UN TIP FOARTE SIMPLU,CU SIMTUL UMORULUI SI SIMPATIC.CAUT AMICI PRIETENI ADEVARATI NU PERSOANE FITZOASE SI PLINE DE ELE.CAUT DOAR PRIETENI PT CA NU LOCUIESC IN ROMANIA,VIN DE 2 ORI PE AN IN BUCURESTI. " F., 26 ani (ador CAPS-ul, da o nota de seriozitate cu totul speciala, plus ca mesajul este cu mult mai lizibil si penetrant)
  • "vreau o relatie, m-am saturat s-o frig noaptea prin boscheti. putem incepe printr-un chat pe yahoo" C., 39 ani (si uite asa darwinismul a adus boschetii in virtual reality.damn it! incep sa urasc evolutionismul. )
  • "mai exista barbati care sa stie ce vrea de la viata ??? nu cred toti vrei acelasi lucru" W., 23 ani (clar ca nu. eu as vrea sa existe pedepse penale pentru agramatism. tu nu?)
to be continued...

0 comments:

Post a Comment