fairy princesses


nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la divele mele, imi salta inima de bucurie. iar in vremurile de azi simt ca ne lipsesc niste dive. cher s-a retras, tina este pe cale de disparitie, annie lennox a disparut, cindy lauper este prea rara, gloria gaynor demult apusa, shirley bassey mai traieste?? , doar madonna inca tine stindardul sus. si nu prea avem cu ce sa le inlocuim. britney? no way. beyonce? hai sa fim seriosi, prea ieftin. 
as putea sa fac cateva propuneri, insa faptul ca le ador eu, mi-e teama ca nu o sa ajute prea tare: alison goldfrapp, roisin murphy, dido. poate lady gaga o sa faca o figura buna.

i need divas.

9 comments:

joacadeamine | 2 April 2009 at 11:29

eu le am pe shirley bassey, bette midler si pe pasion vega. si probabil si pe toate celelalte pe care le mentionezi tu, cu mica obiectie ca sunt prea uzate de folosirea asta la comun :D iar cele pe care le mentionez eu sunt mine mine mine

Elements.De.Vie | 2 April 2009 at 19:49

pe shirley o imparti cu mine :).

joacadeamine | 2 April 2009 at 20:33

fie

Anonymous | 3 April 2009 at 01:24

cindy lauper iz za best

M. | 3 April 2009 at 07:59

dido - va trebui sa o imparti cu mine
iar ca propuneri: duffy, oceana, tori amos si, desigur, etern nedreptatita prin neacordarea prezumptiei de diva: mylene farmer!

Elements.De.Vie | 3 April 2009 at 19:47

cum am putut sa o uit pe mylene... ar trebui sa imi fie rusine...

Anonymous | 3 April 2009 at 20:57

divele au fost. tina turner, cher, shirley bassey, diana ross, barbara streisand, liz taylor, judy garland, greta garbo, ... astazi, eu zic ca ar fi katy perry... timpul divelor a apus!

Elements.De.Vie | 3 April 2009 at 23:22

nu a apus :(((( . nu se poate sa fi apus. i need divas!!!!!

M. | 4 April 2009 at 15:20

n-au cum sa apuna divele...in schimb se redefinesc ca sa ramana actuale. so relax my friend, there will always be divas!

oh da, si chiar ar trebui sa-ti fie rusine ca ai uitat de mylene!

Post a Comment