o femeie pe care o iubesc


una dintre putinele femei pe care le iubesc (mama, sora, nepoata, gracie 1, gracie 2, madonna, angela similea, cher si cam atat) este karen walker. simpatica betiva bisexuala din will&grace, unul din putinele seriale pe care le-am urmarit.

de karen m-am indragostit indata. are o voce care , s-o auzi in preajma-ti, te-ar determina instant sa sari de la balcon. este constant beata, nu stie niciodata daca a fost baiat sau fata cand era tanara, are constant fantezii cu femei, se marita cu barbati expirati, grasi, dar cu bani. si-a luat un job doar ca sa isi ocupe timpul, are o identitate secreta (miss beavenhausen), are intotdeauna nevoie de niste gin, se teme de prajiturile vorbitoare, il spune lui will wilma, este convinsa ca grace nu poate sa se indragosteasca decat de gay (grace: i'm in love, karen: who's, honey? is he gay?), are o pasiune obsesiva pentru menajera ei, rosario, pe care, pentru a o scapa de deportare, o marita cu jack (gay de meserie), are o pereche de boobies impresionanti, etc.
Karen, Will, Grace si Jack


o bi-retrospectiva (Embedding disabled by request) :

http://www.youtube.com/watch?v=wAAktl4zkZc

http://www.youtube.com/watch?v=b_AMCbWkCwM

3 comments:

Criticul de Film | 23 March 2009 at 18:00

cel mai tare este episodul in care il cheama pe will sa ii rezolve tot felul de nimicuri.

http://www.youtube.com/watch?v=WyQEgX_LEIQ&feature=PlayList&p=573B92665A6D1091&index=111

Elements.De.Vie | 23 March 2009 at 21:13

lista poate continua... fiecare moment karen are ceva special. eu ador, spre exemplu, momentul in care fuge de buchetul de turta dulce pe care il primeste grace de leo, in S05E14

leo: anybody ordered a cookie bouquet?
karen: the taaaalking coookies! theeeey're baaaack!

Edi | 28 March 2009 at 15:03

eu am inceput sa revad Will & Grace si imi notez replicile preferate; am pus mai jos doua dintre ele:

S1Ep.15:
KAREN to GRACE: Honey. what's goin' on
with your hair?
Looks like you got mousse
and squirrel in there

S2 Ep.9:
KAREN to GRACE: Lord, u are just as simple as that blouse u’r wearing!

Post a Comment