marile iubiri

my dearest, my gracie, este plecata din Bucuresti. avem un weekend separati. dupa ce saptamana trecuta, am plecat eu si am parasit-o, weekendul asta este randul ei. doar ca tehnologia ne tine aproape. in dimineata asta, a intrat pe messenger si a trebuit sa filosofam la marile teme ale omenirii. ma rog, doar una :). iubirea. caci ea iubeste, caci eu vreau sa iubesc. iubirea ne ocupa viata, gandurile, visele.

mi-a zis inca o dovada ca marile iubire sunt doar simtite in launtrul nostru si...(din pacate) nu au happy end. poate....ca o sa stim asta doar in ultima clipa, cand respiram ultima data. (nu o crede nici ea. pentru ca ea iubeste de fiecare data cu pasiune, ca o mare iubire)

refuz sa cred, refuz sa iau in calcul eventualitatea ca ar avea dreptate. vreau sa iubesc si vreau ca iubirea mea viitoare, spre deosebire de precedentele (daca au fost iubiri), sa fie o mare iubire.

si vreau that you'd be the last thing that i think of when i'm going to sleep.

0 comments:

Post a Comment