curelusa


chestia asta cu scrisul despre mine, ce fac si ce ma fascineaza e ceva nou, acum mor de nerabdare sa impartasesc, sa scriu cat mai mult, sa incep cu 10 posturi...

asa cum ma fericesc pe mine multe little sau littlest things, zilele astea sunt fericit de curelusa mea. am cel mai frumos sacou de pe planeta: caci are curelusa.
curelusa de care ma trag colegi si colege la birou, curelusa care socheaza colegii str8 si/sau homofobi. curelusa care provoaca si intrebari ai agitatii s&m? . nu, nu am :)
curelusa pe care am vazut-o intr-o sambata si la care m-am gandit pana duminica, incluzand si o noapte de sambata spre duminica, timp in care am visat-o. curelusa pe care am descris-o fetei ce imi serveste de flat mate si pe care am intrebat-o de 17.ooo ori daca sa o iau ori ba. culerulusa pe care am dat o caruta de bani. curelusa care ma face fericit.

curelusa mea !

ps: poza de la producator, No Name. not me :)))))

0 comments:

Post a Comment