ingerii mei


am promis si am ramas dator lui M. , cel vizinviz. o leapsa .

adica... nu urmaresc si nu ma urmaresc prea multi zei sau dumnezei in viata. sunt un om areligios. cu toate acestea, vad ingeri peste tot. si ingerii sunt cei care, prin lucruri si fapte, marunte sau grandioase, imi lumineaza viata.

si daca am deja un inger care protejeaza copiii (despre faptele lui bune puteti afla aici) , mai am si un inger al prieteniei (el mi-a adus-o pe gracie); si daca am un inger al sunetului (sau e muza :) ? el sper sa il faca bine pe dave si sambata sa imi stea pe umarul drept , la izvor), inca, mai am un inger al frumosului (ce zilnic imi spala ochii de mizeria damboviteana); si daca mai am un inger al daruirii (i-a inpirat si pe ei), la brat ii vine si un inger al vindecarii (coboara adesea catre mine si imi spune rise and shine)...

si daca am atatia ingeri...

as vrea sa le alatur si un inger al pacii -- sa ne ajute pe toti sa curatam lumea asta frumoasa de toate atrocitatile ce-o pangaresc ; un inger al iubirii -- sa putem desfiinta din dex cuvinte ca ura, homofob, xenofob s.a. ; si inca as mai vrea... un inger verde -- sa spulbere din fosnetul aripililor sale din frunze , si pungi de plastic, si pete de ulei, si munti de hartie , si vanatori de tigri, si ucigasi de balene, si braconieri de corali, sa planteze multi copaci si sa imprastie miros de liliac, tei sau salcam.

si inca as mai vrea...

si mai am nevoie si de ingerul cu aripi de porumbel, sa-mi mangaie dimineata obrazul cu pana-i, sa deschid ochii , iar prima mea privire, in fiecare dimineata, sa fie captiva buzelor lui.

2 comments:

M. | 14 May 2009 at 08:25

Iti multumesc ca nu ai uitat! Hugging you back!

Elements.De.Vie | 14 May 2009 at 21:27

placerea e de partea mea! imi pare rau ca mi-a luat atata timp sa iti raspund!

Post a Comment