despre familie


familia este printre cele mai destepte inventii ale societatii umane. daca aveti vreun dubiu, va recomand brothers and sisters.

ultimele doua saptamani am lipsit complet. am fost cucerit.

mi-au fost ridicate atatea mingi, noapte de noapte m-am gandit doar la familia mea. mi-am adus aminte de tata, care a plecat un pic. ca fratelo a avut un cancer. mi-am adus aminte ca viata e scurta. si-apoi, faptul ca fratele cel mic sufera ma copleseste din ce in ce mai tare. si nu stiu ce sa fac pe tema asta.

i-am exilat pe ai mei in perioada asta. nu am vorbit nici cu fratelo, nici cu sorela, nici cu mama doua saptamani. nu am putut sa vorbesc cu ei. m-au injurat, desigur. dar nu am putut decat sa ma gandesc la ei. acum am depasit momentul, i-am reasezat unde isi au locul.

si am plans, fericit ca ii am in viata mea. departe dar prezenti. cu tot, cu bucurii, cu tristeturi, cu problemele lor pe care mi le transfera si mie, cu mici cancanuri...

apoi, pe langa faptul ca o ador pe calista, l-am descoperit si pe luke macfarlane, cu aceasta ocazie. ;) . dar scotty al meu ? unde este ?

0 comments:

Post a Comment