you waste your time with hate and regret

Mi-am luat biletul la concertul Madonnei în a doua zi de presale. Am așteptat cu o nerăbdare aproape dureroasă venirea Reginei la București. Însă, am plecat de la concert cu cel mai amar gust pe care l-am încercat vreodată.

Trecem peste primul set de huiduieli cauzat de cele 40 minute în așteptarea intrării pe scenă.

Însă, în actul trei, Madonna a ținut să transmită un mesaj anti discriminare. Căci oamenii, fie ei țigani ori homosexuali sunt egali. Și turma cea românească, ce tocmai sălta și se veselea pe ritmurile gipsy, s-a oprit din petrecere și a răspuns. Ura a dat la o parte praful și a răbufnit prin toți porii.

Și din nou simt că mi-e rușine ca sunt român, că aș vrea sa fiu țigan, mulțumesc că sunt homosexual!


Romania loves Madonna??? România nu are nici cea mai mică idee despre ce este vorba în versurile Madonnei, nu a ascultat o iotă vreodată!

Romania "loves" me! Romania "loves" you, gipsy!
You waste your time with hate and regret

0 comments:

Post a Comment