cine mai crede în zodiace?

Oridecâte ori cunosc oameni noi, se foarte întâmplă să fiu întrebat ce zodie sunt. Nu cred în horoscoape. Nu cred că există un tipar în care să fiu încadrat. Nu că aş fi eu cine ştie ce personagiu colorat şi special. Dar unic şi atipic am dreptul să mă consider.
Una dintre cele mai respectate astroloage este Susan Miller, mi-a fost recomandată acum vreo doi ani. Între timp am dat vestea mai departe în toată armata de Gracies. Şi periodic, spre amuzament o mai citesc şi eu.
Dar... Tot anul, lună de lună, îmi găseam dragostea vieţii, mă însuram, mă măritam şi tot aşa. Pentru august nu se întâmpla nimic pe plan amoros, ci doar că e posibil ca prietenilor să nu le placă o poveste a mea. Şi mai ales: No one's favorite days: The weekend of August 7-8
Ei, bine, weekendul ce tocmai s-a încheiat a fost exact invers. Poate e prematur să fac evaluări. Însă feelingul este unul de aşa natură. Şi de obicei, nu mă înşeală. Entuziasmul cu care am ieşit mi-a dat aripi. Plutesc într-o nouă senzaţie de bucurie pe care nu am mai încercat-o de ceva vreme. Am cunoscut un om, al cărei prietene m-a votat, blind, din considerente de zodie şi compatibilitate. Şi l-am cunoscut în weekendul  7-8 August, ce l-aş putea descrie acum ca Most favorite days of the year.
Soooo… cine mai crede în horoscoape? Căci pe mine nu mă prind de client.

0 comments:

Post a Comment