Așa sunt eu. Tu?

Sunt alcătuit din elemente de viață. Sunt energic ca apa, iubesc cu pasiunea focului, sufăr ca vântul singuratic, mă răzvrătesc ca pământul vulcanic.

Asa sunt eu!Nu mă pricep la cuvinte mari și formule de politețe. Fără menajamente.

Îmi place cafeaua fără zahăr,vinul roșu fără apă.
Călătoresc. De câte ori se ivește ocazia. Planificat sau spontan. Iubesc Europa.
Mă trezesc greu dimineața.
Citesc. Filme multe. Muzica la maxim.

Socializez.Ies.Stau în casă. Party boy sau pet de casă.
Socializez. În toate formele.
Beau în cârciumi. Mănânc în fastfood-uri sau restaurante. Dansez în club. Fax sex.
Chat pe YM sau facebook. Citesc blogguri și comentez.

Am prieteni.
Iubesc femeile. Best friends.
Dar iubesc mai ales bărbații. Best match.

Urăsc să urăsc și urăsc pe toți cei ce urăsc.
Nu difer mult față de tine. Tu diferi cu mult față de mine?

Așa sunt eu. Tu?

0 comments:

Post a Comment