furat de VR

in dimineata asta m-am trezit prost. desi eram destept cand m-am culcat. asa ca, cu o durere de cap, o mahmureala, fara sa fi baut in noaptea ce a trecut, mi-am luat, desigur, laptopul in brate si am inceput activitatea de browsing. nicio zi fara browsing, nicio zi fara chat, nicio zi fara ochi priponiti in monitor.

am verificat mesajele pe romeo, am intrat pe gmail, clickuit cateva newslettere, am vrut sa dau si vreo doua mailuri, m-am razgandit. apoi am continuat cu blogurile urmarite, vazut si citit update-urile. a urmat twitter, cine mai e, ce mai face, ce se mai freaca. ah..stati. luam o pauza. urmariti aceste extras din Paris, Je T'aime pana revin.



gata. am revenit. uitasem de facebook. vai, cum am putut... oricum, nu am pierdut nimic. mi-a dat add o girafa. james. si are poza unei girafe. fascinant.

asa ca, desi ma doare capul, am inceput sa ma gandesc cat de dependent am devenit de internet. cum nu pot sa incep ziua fara sa ridic displayul laptopului. cum nu pot bea o cafea si fuma o tigara , dimineata, fara sa ma holbez in VR.

clar, sunt cu totul furat de VR. ma astept ca in perioada imediat urmatoare sa ma volatilizez si sa ma calatoresc ca un impuls electric pe teava de internet.

si uite asa, am coroborat cu cele ce imi zicea r. azi noapte oricine poate scrie, e vorba de exercitiu si cu cele ce mi-a zis zilele trecute nu stiu nimic despre tine, tu nu ai blog , m-am hotarat sa ma scurg definitiv in VR si sa incep acest blog pe care sa imi exprim frustrarile, temerile, visele, bucuriile, tristeturile, placerile, incantarile, lacrimile, durerile, dorul, amorul... pe mine...

0 comments:

Post a Comment